LISTA FUNCŢIILOR – MARTIE 2022
martie 31, 2022Comisia Paritara Nr 97/31.05.2022
mai 31, 2022DECIZIA NR. 95 – privind constituirea Comisiei paritare la nivelul institutiei publice Politia Locala a Municipiului Ploiesti
Directorul General al Poliţiei Locale a Municipiului Ploieşti;
Având in vedere:
– Referatul Serviciului Resurse Umane, Juridic, Contracte, Proceduri nr. 1124/11.05.2022, privind necesitatea constituirii comisiei paritare la nivelul institutiei publice Politia Locala Ploiesti;
-prevederile Deciziei nr. 92/12.05.2022, privind perioada in care se desemneaza reprezentantii functionarilor publici in comisia paritara;
-Adresa Serviciului Resurse Umane, Juridic, Contracte, Proceduri nr. 1185/18.05.2022 catre conducerea institutiei, privind desemnarea membrilor in Comisia paritara;
-Adresa Serviciului Resurse Umane, Juridic, Contracte, Proceduri nr. 1186/18.05.2022 catre Sindicatul Politiei Locale Ploiesti,,Mihai Viteazul”, privind desemnarea membrilor in Comisia paritara;
– Adresa Sindicatului Politiei Locale Ploiesti nr. 39/19.05.2022 prin care se comunica membrii desemnati in Comisia paritara;
– Avand in vedere prevederile art. 11 din Hotararea de Guvern nr. 302/2.03.2022- pentru aprobarea normelor privind modul de constituire, organizare și funcționare a comisiilor paritare, componența, atribuțiile și procedura de lucru ale acestora, precum și a normelor privind încheierea și monitorizarea aplicării acordurilor colective;
– prevederile art. 488 si 489 din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
In temeiul prevederilor art. 27, alin. (2) din anexa la Hotărȃrea Consiliului Local al Municipiului Ploieṣti nr. 303/31.08.2021 privind aprobarea Regulamentului de Organizare ṣi Funcṭionare a municipiului Ploieṣti si Dispozitia nr. 1793/13.07.2021.
DECIDE :
Art. 1- Incepand cu data prezentei, se constituie Comisia paritara la nivelul Politiei Locale Ploiesti, in urmatoarea componenta:
Membrii titulari:
Vasilescu Ioan Gabriel-consilier-desemnat de conducerea institutiei;
Soare Mihaela Iuliana- consilier-desemnata de conducerea institutiei;
Constantin Rodica- consilier-desemnata de conducerea institutiei;
Enescu Bogdan-politist local, clasa I-desemnat de Sindicatul Politiei Locale ,,Mihai Viteazul”
Lipianu Anca-referent- desemnata de Sindicatul Politiei Locale ,,Mihai Viteazul”
Netcu Ion-politist local, clasa III- desemnat de Sindicatul Politiei Locale ,,Mihai Viteazul”
Membrii supleanti:
Simion Maria-consilier- desemnata de conducerea institutiei;
Baicoianu Ionelia-politist local, clasa I- desemnata de Sindicatul Politiei Locale ,,Mihai Viteazul”
Secretari:
Grozea Magdalena, consilier-titular
Cucu Raluca Gabriela, consilier-supleant
Art. 2 -Membrii comisiei paritare sunt numiti pe o perioada de 3 ani. Mandatul lor poate fi reînnoit o singura data.
Art. 3 – Presedintele comisiei paritare este ales cu votul a jumatate plus unu din numarul membrilor titular, din randul acestora, pe o perioada de 1 an si jumatate. Pe durata exercitarii mandatului unei comisii paritare, presedintia comisiei paritare se exercita de un membru desemnat dintre membrii titulari numiti de conducerea institutiei si ulterior de un membru desemnat dintre membrii titulari numiti de sindicat.
Art. 4 – Atributiile si modul de functionare a comisiei paritare sunt cele prevazute la art. 13-14 din Hotararea de Guvern nr. 302/2.03.2022- pentru aprobarea normelor privind modul de constituire, organizare și funcționare a comisiilor paritare, componența, atribuțiile și procedura de lucru ale acestora, precum și a normelor privind încheierea și monitorizarea aplicării acordurilor collective.
Art. 5 – Comisia paritara este consultata in situatiile prevazute de art. 489, alin.(1) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 6 – Persoanele care au avut calitatea de membru in Comisia paritara au obligatia de a preda membrilor noilor comisii, documentele rezultate din activitatea comisiilor respective, pe baza de proces-verbal de predare-primire.
Art. 7 – La data intrarii in vigoare a prezentei decizii, prevederile Deciziei nr. 73/02.10.2020 privind constituirea Comisiei paritare la nivelul Politiei Locale Ploiesti, cu modificarile si completarile ulterioare, isi inceteaza aplicabilitatea.
Art. 8 – Prezenta decizie se va afisa la avizierul institutiei și pe site-ul instituției si va fi comunicata Agentiei Nationale a Functionarilor Publici in termen de 10 zile lucratoare de la data emiterii deciziei.
Art. 9 – Prezenta decizie poate fi contestata la instanta de contencios administrativ competenta, in conditiile prevazute de Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, de orice persoana interesata.
Art.10- Serviciul Resurse Umane, Juridic, Contracte, Proceduri va duce la indeplinire prevederile prezentei decizii.
Data in Ploiesti, astazi 20.05.2022
DIRECTOR GENERAL,
Albu Cătălin Constantin SEF SERVICIU RESURSE UMANE,
JURIDIC, CONTRACTE, PROCEDURI
Dobrescu Valentina Irina
Avizat,
Consilier juridic,
Zafiu Mihaela Oana
Elaborat/2 ex/
Grozea Magdalena, consilier