LISTA FUNCŢIILOR – SEPTEMBRIE 2021
septembrie 30, 2022Rezultatul selecției din data de 22.03.2023
martie 23, 2023Anunt
Ȋn conformitate cu prevederile Hotărȃrii Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, POLIṬIA LOCALĂ A MUNICIPIULUI PLOIEṢTI, organizează concurs pentru ocuparea unor posturi contractuale de execuţie vacante din cadrul Biroului Dispecerat:
1.Inspector de specialitate, nivel de studii S, grad profesional II- 1(un) post cu normă întreagă, perioadă nedeterminată;
2.Referent, nivel de studii M, treaptă profesională IA-1(un) post cu normă întreagă, perioada nedeterminată;
3.Referent, nivel de studii M, treaptă profesională II-1(un) post cu normă întreagă, perioada nedeterminată;
Concursul se organizează la sediul Poliṭiei Locale a Municipiului Ploieṣti, B-dul Independenṭei, nr. 21:
• 20.03.2023, ora 16: 00: data-limită de depunere a dosarelor;
• 29.03.2023, ora 10:00, proba scrisă;
• 04.04.2023 ora 10:00, interviul.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003-Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542, alin. (1) si (2) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris si vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată
pe baza adeverinţei medicale eliberată de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineṣte condiṭiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvȃrṣirea unei infracṭiuni contra securitatii naţionale, contra autorităṭii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvȃrṣite cu intenṭie, care ar face o persoană candidată pe post incompatibilă cu exercitarea funcṭiei contractuale pentru care candidează, cu excepṭia situaṭiei ȋn care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau exercitării unei profesii;
Condiṭiile specifice de participare pentru ocuparea funcţiei de execuţie contractuale vacantă de Inspector de specialitate, nivel de studii S, grad profesional II din cadrul Biroului Dispecerat:
• Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
• Vechime ȋn specialitatea studiilor: minimum 1 an;
• Cunoştinţe operare calculator – nivel mediu dovedite prin copii ale cursului de perfectionare/specializare sau copie a foii matricole prin care se dovedesc cunoştinţele I.T.
Condiṭiile specifice de participare pentru ocuparea funcţiilor de execuţie contractuale vacante de Referent, nivel de studii M, treaptă profesională IA din cadrul Biroului Dispecerat:
• Studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
• Vechime ȋn specialitatea studiilor: minimum 6 ani şi 6 luni;
• Cunoştinţe operare calculator – nivel mediu dovedite prin copii ale cursului de perfecţionare/specializare sau copie a foii matricole prin care se dovedesc cunoştinţele I.T.
Condiṭiile specifice de participare pentru ocuparea funcţiilor de execuţie contractuale vacante de Referent, nivel de studii M, treaptă profesională II din cadrul Biroului Dispecerat:
• Studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
• Vechime ȋn specialitatea studiilor: minimum 6 luni;
• Cunoştinţe operare calculator – nivel mediu dovedite prin copii ale cursului de perfecţionare/specializare sau copie a foii matricole prin care se dovedesc cunoştinţele I.T.
Dosarele de concurs se depun ȋn termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv 07.03.2023-20.03.2023 la secretariatul comisiei, de luni pȃna joi ȋntre orele 08:00-16:00, vineri între orele 08:00-14:00, Poliṭia Locală Ploieṣti, etaj I, Serviciul Resurse Umane, Juridic, Contracte, Proceduri.
Dosarul de concurs trebuie să conṭină următoarele documente:
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din H.G nr. 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă sau, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
Modelul orientativ al adeverinţei menţionate este prevăzut în anexa nr. 3 din H.G nr. 1336/2022;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităṭile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
h) curriculum vitae, model comun european.
Documentul prevăzut la litera ,,f” poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la litera ,,f” anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.
Copiile de pe actele menṭionate mai sus se prezintă însoṭite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea ,,conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Relaṭii suplimentare se pot obţine la sediul Poliṭiei Locale Ploieṣti ṣi la numărul de telefon 0244513255, int.104, Serviciul Resurse Umane, Juridic, Contracte, Proceduri.
Calendarul de desfăşurare al concursului este următorul:
• Publicare anunţ: 07.03.2023;
• Data limită de depunere a dosarelor: 20.03.2023;
• Selecţie dosare de concurs: 22.03.2023;
• Afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor de concurs: 23.03.2023;
• Depunere contestaţii privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs: 24.03.2023;
• Soluţionare contestaţii şi afişarea rezultatelor contestaţiilor privind selecţia dosarelor: 27.03.2023;
• Proba scrisă: 29.03.2023, ora 10:00;
• Afişarea rezultatelor obţinute la proba scrisă: 30.03.2023;
• Depunere contestaţii privind rezultatul probei scrise: 31.03.2023;
• Soluţionare contestaţii şi afişarea rezultatelor contestaţiilor privind proba scrisă: 03.04.2023;
• Interviul: 04.04.2023, ora 10:00;
• Afişarea rezultatelor obţinute la interviu: 05.04.2023;
• Depunere contestaţii privind rezultatul interviului:06.04.2023 ;
• Soluţionare contestaţii şi afişarea rezultatelor contestaţiilor privind interviul: 07.04.2023;
• Afişare rezultate finale concurs: 10.04.2023.
Anexăm bibliografia/tematica pentru concurs.
DIRECTOR GENERAL,
ALBU CĂTĂLIN CONSTANTIN
Elaborat Simion Maria Consilier- Serviciul Resurse Umane, Juridic, Contracte, Proceduri
Verificat Mocanu Gabriela Isabela- Sef Serviciu Resurse Umane, Juridic, Contracte, Proceduri
BIBLIOGRAFIA/TEMATICA
la concursul organizat în vederea ocuparii funcţiilor de execuţie
contractuale vacante din cadrul Biroului Dispecerat
1.Legea Poliţiei Locale nr.155/2010, cu modificările şi completările ulterioare;
Tematică: – Integral;
2.Hotărârea Guvernului nr.1332/2010 privind aprobarea Regulamentului cadru de organizare şi funcţionare al Poliţiei Locale, cu modificările şi completările ulterioare;
Tematică: – Integral;
3.Regulamentul nr.679 din 27.04.2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) actualizat;
Tematică:
Capitolul I: Dispoziţii generale:
Art. 4 – Definiţii;
Capitolul II: Principii:
Art. 5 – Principii legate de prelucrarea datelor cu caracter personal;
Art. 6 – Legalitatea prelucrării;
Art. 7 – Condiţii privind consimţământul;
Art. 9 – Prelucrarea de categorii speciale de date cu caracter personal;
Art. 11 – Prelucrarea care nu necesită identificare;
Capitolul IV: Operatorul şi persoana împuternicită de operator:
Secţiunea 2: Securitatea datelor cu caracter personal:
Art. 32: – Securitatea prelucrării;
4.Legea nr.295/2004 privind regimul armelor și al munițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: Integral;
5.Ordonanţa de Urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
Tematică:
Titlul III: Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice;
Capilolul III: Drepturi şi obligaţii ale personalului contractual din administraţia publică, precum şi răspunderea acestuia:
Art. 558 – Coordonarea şi controlul normelor de conduită pentru personalul contractual;
6.Legea nr.53/2003, republicată-Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare.
Tematică:
Titlul III – Timpul de muncă şi timpul de odihnă;
Titlu VI – Formarea profesională;
Titlul XI – Răspunderea juridică.
DIRECTOR GENERAL ŞEF SERVICIU RESURSE UMANE
ALBU CĂTĂLIN CONSTANTIN JURIDIC, CONTRACTE, PROCEDURI
MOCANU GABRIELA ISABELA
Anexa nr. 2
Formular de înscriere
Autoritatea sau instituţia publică: POLIŢIA LOCALĂ A MUNICIPIULUI PLOIEŞTI
Funcţia solicitată:_____________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
Data organizării concursului, proba scrisă şi/sau proba practică, după caz: ________________________
Numele şi prenumele candidatului: _______________________________________________________
Datele de contact ale candidatului (Se utilizează pentru comunicarea cu privire la concurs.):
Adresa: _____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
E-mail:______________________________________________________________________________
Telefon:_____________________________________________________________________________
Persoane de contact pentru recomandări:
Numele şi prenumele Instituţia Funcţia Numărul de telefon
Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.
Menţionez că am luat cunoştinţă de condiţiile de desfăşurare a concursului.
Cunoscând prevederile art. 4 pct. 2 şi 11 şi art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), în ceea ce priveşte consimţământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar următoarele:
Îmi exprim consimţământul □
Nu îmi exprim consimţământul □
cu privire la transmiterea informaţiilor şi documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare îndeplinirii atribuţiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi ale secretarului, în format electronic.
Îmi exprim consimţământul □
Nu îmi exprim consimţământul □
ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii certificatul de integritate comportamentală pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi din orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.
Îmi exprim consimţământul □
Nu îmi exprim consimţământul □
ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajării, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.
Declar pe propria răspundere că în perioada lucrată nu mi s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/mi s-a aplicat sancţiunea disciplinară ___________________________________________________________.
Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele furnizate în acest formular sunt adevărate.
Data, Semnătura,
Anexa nr. 3
Denumirea angajatorului : ___________________________
Datele de identificare ale angajatorului (adresă completă, CUI): ____________________
Datele de contact ale angajatorului (telefon, fax): ________________________________
Nr. de înregistrare: _______________________
Data înregistrării: ________________________
ADEVERINŢĂ
Prin prezenta se atestă faptul că dl/dna ……………………………, posesor/posesoare al/a B.I./C.I. …………. seria ……. nr. …………….., CNP ……………………….., a fost/este angajatul/angajata ………………………….., în baza actului administrativ de numire nr. ……………../contractului individual de muncă, cu normă întreagă/cu timp parţial de ……… ore/zi, încheiat pe durată nedeterminată/determinată, respectiv ………, înregistrat în registrul general de evidenţă a salariaţilor cu nr. ……./…………., în funcţia/meseria/ocupaţia de ) …………………………. .
Pentru exercitarea atribuţiilor stabilite în fişa postului aferentă contractului individual de muncă/actului administrativ de numire au fost solicitate studii de nivel ) ………………….. în specialitatea ………………………. .
Pe durata executării contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu, dl/dna …………………………………………………… a dobândit:
– vechime in munca: …………………ani……. luni……..zile;
– vechime in specialitatea studiilor: …………………ani……. luni……..zile;
Nr.crt. Mutaţia intervenită Anul/luna/zi Meseria/
Functia/
Ocupatia Numărul şi data actului pe baza căruia se face înscrierea
Pe durata executării contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu au intervenit următoarele mutaţii (modificarea, suspendarea, încetarea contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu):
În perioada lucrată a avut ………….. zile de absenţe nemotivate şi ……………. zile de concediu fără plată.
În perioada lucrată, dlui/dnei ……………………………….. nu i s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/i s-a aplicat sancţiunea disciplinară …………………………………… .
Cunoscând normele penale incidente în materia falsului în declaraţii, certificăm că datele cuprinse în prezenta adeverinţă sunt reale, exacte şi complete.
Data____________ Numele şi prenumele reprezentantului legal al angajatorului3)
………………………………………….
Stampila angajator Semnatura reprezentant legal al angajatorului
1Prin raportare la Clasificarea ocupaţiilor din România şi la actele normative care stabilesc funcţii.
2e va indica nivelul de studii (mediu/superior de scurtă durată/superior).
3Persoana care, potrivit legii/actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale, reprezinta angajatorul în relatiile cu tertii.